sunnuntai 28. heinäkuuta 2013

Part changing

Moooooi! Tulipas taas kerran paljon kommentteja... Mutta ilouutisia niille, jotka minua jaksavat, eli en poista blogia. Ainakaan vielä. Sain jostain ihmeestä lisää nukkeinnostusta ja päätin vielä yrittää. Mutta... Haluan tietää, mikä blogissani on vialla. Miksi lukijoita ei tule? 
Sain jostain päähänpistoksen vaihtaa nukkien peruukit ja vaatteet toisinpäin. Poppysta tuli suloinen ja Romildakin näytti ihan erilaiselta. Siniset kulmakarvat vain jäivät häiritsemään.








Se on niin suloneeen!











Kaljut... En saanut kuvaa käännettyä, älkää murhatko mua.




Sitten vielä sellainen asia, että olen miettinyt, josko lyhentäisin Romildan peruukkia. En aiemmin ole raaskinut, ja nytkin mietin tarkkaan. Kommentoikaa oma mielipiteenne!

Pitäisikö sen olla tällainen,

vai tällainen,

vai tällainen,

vai nykyinen lookki?



Any commends?

2 kommenttia:

  1. Aww, suloisia kuvia :3 En oo vähään aikaan kommentoinut, koska oon ollut mökillä ja lagivalla kännykkäyhteydellä jaksan ehkä juuri ja juuri lukea postaukset, kommentointi onkin sitten jo ihan eri juttu, varsinkin kännykällä... (tietokoneelle en ole päässyt viikkokausiin) Mä lyhentäisin ton Romildan peruukin tohon tokaan vaihtoehtoon, tai sitten saksisin vaan karheimmat ja takkuisimmat latvat pois (:

    Lukijoiden saaminen blogiin on aika hankalaa, sen oon itekin huomannut, mutta yleensä sen mainostaminen esimerkiksi Pullip Suomessa (tai goSupermodelin pullipkerhoissa) tuottaa tulosta. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, ymmärrän kyllä. Ja aion nyt ainakin latvat siisiä, kattoo nyt.

      Pullarissa olenkin mainostanut, gosussa en enää käy, vaikka siellä ukko yhä onkin. En tiedä, pitäisikö silti...

      Poista