torstai 18. heinäkuuta 2013

Deeper Down

Hey there. Minun valitettavasti todettava, ettei minulla ole kuvia. Olen miettinyt, että tämä blogi on ollut jokseenkin epäaktiivinen niin kauan kuin muistan, eikä lukijoita ja kommentteja tule. Ehkä pitäisi suosiolla lopettaa? Minun ei tee mieli kuvata niin usein kuin pitäisi, jotta blogi olisi aktiivinen enkä halua pitää koko ajan taukoa. Tämä bloginuudistusprojektinikaan ei ole oikein edistynyt. Joten olen tässä miettinyt, josko sitten vain poistaisi tämän blogin. En nyt vielä ole poistamassa, postaan vielä kuultuani kommentteja tästä, mutta tiedättepähän, mikä saattaa odottaa...



2 kommenttia:

  1. Ei, älä poista blogiasi! Luen sitä, vaikka en kommentoisi. Nukkesi ovat kauniita ja katuisit kuitenkin tulevaisuudessa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En nyt ainakaan vielä poista, mutta jos ei lukijoita tule lisää, en kyllä jaksa postailla.

      Poista