lauantai 15. kesäkuuta 2013

Minä ja mun pää

So, tein taas jonkinlaisen musashootin, ehkä vähän hutasten tehty mut ei voi mitään. Itse olen siihen sellai semityytyväinen, vois olla rutkasti parempikin mut näillä mennään!


Jaksatte oottaa minuutin mittaisen alkusoiton~

"Hei älä pelkää elää", oli viimeinen neuvo, jonka yöllä sulta sain

En tiedä uskonko

Mun on nähtävä joka nurkka

Tietää paksuus jään

Mä oon kuolemankielissä aina, kun mä nojaan elämään


Mul on vaikea, villi mieli, joka pannan tarvitsee

Mä painin sen kanssa, kunnes se itkee ja häpee

Siis kaksi syytöntä syntymässä; minä ja mun pää

Tuomittu samaan selliin, kunnes henki riistetään

Elämä vie, elämä tuo

Ensin kädestä syö, sit sielusta juo

Ja selinpäin mä tahalti jäin

Jo elämän puun ja helvetin näin
"Me ollaan jääty sun pelkoihin jumiin", vielä mulle tokaisit
Mut jos mä veisin sut maailman ääriin

sieltä yksin palaisit

Sul on vastassa kaksi meitä; minä ja mun pää

Tuomittu samaan selliin, kunnes henki riistetään

Hei, elämä vie, elämä tuo

Ensin kädestä syö, sit sielusta juo

Ja selinpäin mä tahalti jäin

Jo elämän puun ja helvetin näin


 ~

6 kommenttia:

  1. Olipa pelottavaa lukea nuo sanat! Hieno shotti!

    VastaaPoista
  2. Söpö shootti, Poppy on tosi sulonen. c:
    Osa kuvista ei ollut tarkentunut ihan täysin ja jotkut asennot olivat vähän tönkköjä, muuta moittimista en keksi. :3 Ainiin ja tuossa kolmanneksi viimeisessä kuvassa nuo sormet vhän häiritsivät, eli ne olisi voinut rajata pois. :D
    Sanat muuten sopivat kuviin tosi hyvin. ^w^

    > dandelion-doll.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oho, en ollut huomannut noita sormia... =w= Tämä ei niitä parhaimpia shoottejani ole, kun oli kuvatessa vähän kiire. Oppii kyllä, että nukkeilu vaatii aikaa. Kiits!

      Poista
  3. Jej, noi aladin-housut!! ^w^ Ja niinkuin tiedät, rakastan tätä kappaletta ja onnistuit kuvaamaan sen hyvin ja hyvässä valossa (mä saan jotenkin aina ihan yli valoitettuja kuvia, hahah). Poppyskä on tosi cute! Mutta sitten vielä, muutama kritiikin sananen, eli: Noi käsikuvat (kädestä syö, sielusta juo) oli jotenkin... tönkköjä, tai jotenkin tyhjiä (eli siis mitäh?? Heheh...). Ja sitten tuo (selinpäin tahalti jäin) olisi voinut kuvata jotenkin muuten kuin ihan oikeasti selinpäin, mutta nämähän on ihan mielipide kysymyksiä. Enivei, tosi hyvä postaus!! ;3

    Olen itsekin tehnyt blogin: (viimein, xD)
    www.alimaailma.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aladinhousut... Ja kyllä tiedän joo... Tiedän että osa kuvista oli vähän tönkköjä, mutta minulla oli kuvatessa vähän kiire ja inspis ei ollut parhaimpia niin tässä tulos. Kiitos kuiteskii!

      Oi, liittymään!

      Poista