lauantai 12. tammikuuta 2013

A little break, maybe?

Hui hui hui mistä nuo kolme lukijaa tupsahtivat??? Koetan tämän tauon jälkeen saada aikaiseksi juhliksen...

Olen kovin pahoillani postaamattomuudestani. Saitte ihanasti aikaan jopa kommentteja, enkä minä ole postannut. Kuitenkin minulla on hyvä syy. Sain kuulla, että vanhempani aikovat erota ja on muutama muukin asia, jotka masentavat, joten nuket eivät ole jaksaneet innostaa. Sen jälkeen, kun kuvasin ne joulukuvat, olen hädin tuskin koskenut tyttöihini. Moni nukkeblogi on pitänyt jo pientä taukoa, nyt on Doll Hillin tauon vuoro.

Hyvää uutta vuotta 2013! Nähdään taas pian!

Coldplay-Princess of China

 

3 kommenttia:

  1. Oon tosi pahoillani että sun vanhemmat eroo. :'( Ite koin saman ehkä puolitoista kuukautta sitte. Muistan miten kauhee paikka se oli. Ymmärrän, ettei just nyt huvita postailla, oota ihan rauhassa. Voimia! <33

    VastaaPoista
  2. Mun vanhemmat erosivat vajaa 4 vuotta sitten ja muistan silti senhetkiset sekavat tunteet kirkkaasti. ;__; Ero on aika raskas asia ja selvittely omien tunteiden ja asumisjärjestelyiden kannalta, ihan kokemuksesta sanon. Voimia sinne, ota ihan rauhassa - kaikki kyllä järjestyy ajan kanssa :) Pidä taukoa niin pitkään kuin tarvitset ja haluat, en usko että kukaan haluaa pakolla saada sinua nukkeilemaan kun elämäntilanteesi on tällä hetkellä tuollainen. Toivottavasti jaksat taas jossain vaiheessa ylläpitää tätä blogia. Siihen saakka paljon jaksamisia sinne <3

    VastaaPoista
  3. Kiitos molemmille ihanista kommenteista ja lohdutuksista! Mä koetan selvitä ja jaksaa. Love ya guys!

    VastaaPoista