maanantai 20. elokuuta 2012

That way

Anteeksi postaustauko! On ollut kauheasti kiireitä ja koulukin alkoi. Koetan nyt yrittää ehtiä kirjoittaa lyhyemmillä tauoilla.

Viime postaus ei saanut yhtään kommenttia. Olen aika myrtsinä. Lukijamääräkään ei ole lisääntynyt. :(

Minulla on nyt ollut vähän vähemmän innostusta Romildaan kuin yleensä. Mutta kyllä se tästä. Olen hiukan jo miettinyt jotain Romskun taustoja valaisevaa kuvatarinaa. Mutta en ole päässyt kuvaamaan. Tästä syystä yläkuvakin on yhä tuo... OwO Sain myös idean musiikkishoottiin, mutta siinä on kaksi pulmaa.
1. En osaa laittaa musiikkia/videota tänne (voisiko joku auttaa?). 
2. Tarvitsen siihen toisen nuken. Ja se on tulossa aikaisintaan loppusyksystä ja todennäköisesti vasta joulukuussa, kun on minun synttärit.
Voisinpas samalla valaista hieman suunnitelmiani. Ensinnä haluaisin Dal Maretin. Se on niin ihana, rakastan sitä ilmettä ja silmiä! <3 Hänen nimekseen tulisi Poppy. Seuraavaksi suunnitelmana on Pullip Megurine Luka, hänen nimekseen tulisi Teresa. Hän on tärkeä osa nukketarinaani, ja rakastan sen meikkiä! Sitten... Pullip Angelique. Nimi olisi Alishia. Meikki, silmät ja stock-vaatteet ovat ihania! Viímeisenä Tito, Isul Lir. Tahdon nukkejoukkooni pojan, ja hän on sopii täydellisesti!  

Ohhoh, tulipas tästä romaani... Sorge, tänään ette saa kuvia. En ehtinyt laittaa sitä shoottia, jonka olin kaavaillut laittavani. Sorisorisorii... Saatte sen ensi kerralla!

Sezelia & Romilda

2 kommenttia:

  1. Sori kun en kommannut viime postaukseesi, luulin kommanneeni siihen >___< Mutta kivalta kuulostavat nukkesuunnitelmasi, mulla on Pullip Angelique :3

    > mylittleplasticworld.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, eipä se mitään... Virheitä sattuu itse kullekin. Ja tiedän iki-ihanan Zoési! :3 Haluun sellasen otuksen... Kiitos kommentista!

      Poista